Accountmanager zorg- en inkomensverzekeringen
25 Vakantiedagen. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.
Persoonlijk keuzebudget. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.
Thuiswerkbudget. Om jouw werkplek optimaal in te richten.
Ben jij een ervaren accountmanager die klanten optimaal begeleidt op het gebied van zorg- en inkomensverzekeringen en tegelijk commerciële resultaten weet te behalen? Jij haalt energie uit het adviseren en ondersteunen van relaties en het uitbouwen van jouw portefeuille. In een dynamische, snelgroeiende en uitdagende werkomgeving kun jij het verschil maken.
Bij ons draait het niet alleen om wat je kunt, maar ook om wie je bent. Dus: ben jij die proactieve Accountmanager Zorg- en Inkomensverzekeringen die met ons het verschil maakt?
Jouw rol in het team
- Jij adviseert en begeleidt zakelijke klanten bij collectieve zorgverzekeringen en inkomensverzekeringen.
- Jij onderhoudt bestaande relaties en werft nieuwe klanten om de groei van jouw portefeuille te realiseren.
- Jij signaleert commerciële kansen en vertaalt deze naar concrete acties voor jouw klanten.
- Jij werkt nauw samen met collega’s binnen verzuim en inkomen om klanten optimaal te ondersteunen.
- Jij vertegenwoordigt Alpina bij werkgevers en assurantiekantoren en bewaakt de kwaliteit van dienstverlening.
Wat wij jou bieden
- Een werkweek van 32 tot 36 uur.
- Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Een bruto maandsalaris van €5.021,- tot €6.372,- op basis van 40 uur.
- Mogelijkheid tot hybride werken met als standplaats Leusden.
- Een leasefietsregeling.
- Een reiskostenvergoeding van € 0,21 per km met de auto, € 0,25 per km met de fiets of te voet, en reizen met het OV in de 2e klas wordt volledig vergoed.
- 27 vakantiedagen als je 40 uur werkt.
- Persoonlijk Keuzebudget (PKB): Jij bepaalt zelf hoe je een deel van je arbeidsvoorwaarden inzet: meer verlof, extra salaris of een opleiding.
- Alpina Academy: Toegang tot trainingen, cursussen en opleidingen, o.a. op het gebied van vakkennis, AI, persoonlijke groei of leiderschap.
- Korting op financiële producten: Denk aan verzekeringen, hypotheken, taxaties en aan- of verkoop van je woning.
Maak kennis met Alpina Group
Jij komt te werken binnen Alpina, een vertrouwd merk binnen Alpina Group. Je gaat samenwerken in een team van collega’s waarin klantgerichtheid centraal staat. Het team bestaat uit gedreven specialisten die elkaar ondersteunen, kennis delen en samen streven naar optimale dienstverlening. Je krijgt volop ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling, en verbetervoorstellen worden gewaardeerd.
Met 1.500 collega’s op ruim 40 locaties zorgt de Alpina Group dat klanten volledig worden ontzorgd in financiële dienstverlening. Bij ons geen stropdassenmentaliteit, maar een informele sfeer waarin ondernemerschap en proactiviteit belangrijker zijn dan hiërarchie. Een organisatie waar we regionaal en persoonlijk het verschil maken. En met een doel: dat jij hier alles mag worden behalve ongelukkig.
Wat jij in huis hebt
- In het bezit van Wft Zorg; Wft Inkomen en Wft Schadeverzekeringen Zakelijk zijn een pré.
- Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in collectieve zorgverzekeringen, bij voorkeur ook in de intermediaire markt.
- Ervaring in commerciële functies binnen de zakelijke dienstverlening, bij voorkeur met een bestaand netwerk.
- Bereid om werkgevers en assurantiekantoren te bezoeken.
- Goede sociale vaardigheden, zelfstandig en in teamverband kunnen werken.
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk.
Wat we als pluspunt zien
- Ervaring met portfolio en relatiemanagement systemen
- Affiniteit met verzuim en inkomensverzekeringen
Durf jij het aan?
Solliciteer vandaag nog of neem contact op met Demi Kemperman via telefoonnummer 06-510 571 53 voor meer informatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wat kun je verwachten?