Voogd

Manager buiten volmacht

32-40 uur Roosendaal 4285 - 5890 EUR per maand

25 Vakantiedagen. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.

samen overleg

 

Als manager buiten volmacht til jij processen naar een hoger niveau en inspireer je jouw team om samen resultaten te behalen. Jij combineert leiderschap met een scherp oog voor cijfers en commerciële kansen.

 

Bij ons draait het niet alleen om wat je kunt, maar ook om wie je bent. Dus: ben jij die realistische manager buiten volmacht die met ons het verschil maakt?  

Jouw rol in het team 

 

  • Jij geeft leiding aan een team van elf professionals en zorgt voor een optimale samenwerking.
  • Jij bewaakt en verbetert werkprocessen en SLA’s.
  • Jij onderhoudt contacten met verzekeraars en partners.
  • Jij analyseert resultaten, stelt rapportages op en doet verbetervoorstellen.
  • Jij zorgt voor naleving van wet- en regelgeving en draagt bij aan commerciële groei.

Wat wij jou bieden

  • Een werkweek van 32 tot 40 uur. 
  • Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. 
  • Een bruto maandsalaris van €4.285 tot €5.890 op basis van 40 uur. 
  • Mogelijkheid tot hybride werken met als standplaats Roosendaal.
  • Een leasefietsregeling. 
  • Een telefoon;
  • Een leaseauto ten behoeve van jouw functie;
  • 27 vakantiedagen als je 40 uur werkt. 
  • Persoonlijk Keuzebudget (PKB): Jij bepaalt zelf hoe je een deel van je arbeidsvoorwaarden inzet: meer verlof, extra salaris of een opleiding. 
  • Alpina Academy: Toegang tot trainingen, cursussen en opleidingen, o.a. op het gebied van vakkennis, AI, persoonlijke groei of leiderschap. 
  • Korting op financiële producten: Denk aan verzekeringen, hypotheken, taxaties en aan- of verkoop van je woning. 

Maak kennis met Alpina Group

Jij komt te werken binnen Voogd, een vertrouwd merk binnen Alpina Group. Je gaat samenwerken in een team van elf collega’s waarin klantgerichtheid centraal staat.

Met 1.500 collega’s op ruim 40 locaties zorgt de Alpina Group dat klanten volledig worden ontzorgd in financiële dienstverlening. Bij ons geen stropdassenmentaliteit, maar een informele sfeer waarin ondernemerschap en proactiviteit belangrijker zijn dan hiërarchie. Een organisatie waar we regionaal en persoonlijk het verschil maken. En met een doel: dat jij hier alles mag worden behalve ongelukkig. 

Wat jij in huis hebt 

  • Minimaal hbo-werk- en denkniveau, bij voorkeur richting bedrijfskunde of finance.
  • Ruime ervaring in de verzekeringsbranche.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Leidinggevende capaciteiten en procesoptimalisatie-skills.

Wat we als pluspunt zien 

  • Ervaring met stakeholdermanagement.
  • Commerciële en daadkrachtige instelling.
  • Proactieve houding en stressbestendigheid.

Durf jij het aan? 

Solliciteer vandaag nog of neem contact op met Demi Kemperman via 06-510 571 53 voor meer informatie.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Wat kun je verwachten?

Lijkt het je leuk om bij Alpina Group te komen werken? Dit is ons sollicitatie proces in het kort.
1.
Telefonische intake
Samen met jou kijkt onze recruiter of deze baan echt bij jou past.
Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.