Voogd

Manager brandvaria

32-40 uur Roosendaal 6025 - 8660 EUR per maand

25 Vakantiedagen. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.

samen overleg

 

Als manager brandvaria ben jij de strategische kracht achter het optimaliseren van processen en het inspireren van teamleiders. Jij combineert visie met daadkracht en zorgt dat jouw domein toekomstbestendig én klantgericht opereert.

 

Bij ons draait het niet alleen om wat je kunt, maar ook om wie je bent. Dus: ben jij die realistische manager brandvaria die met ons het verschil maakt?  

Jouw rol in het team 

  • Jij geeft leiding aan twee teamleiders en indirect aan 40 medewerkers.
  • Jij bewaakt en optimaliseert processen en SLA’s binnen jouw domein.
  • Jij signaleert marktontwikkelingen en vertaalt deze naar verbeterinitiatieven.
  • Jij stelt beleidsplannen op en vertaalt deze naar concrete doelen en acties.
  • Jij beheert budgetten en zorgt voor heldere rapportages.

Wat wij jou bieden

  • Een werkweek van 32 tot 40 uur. 
  • Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. 
  • Een bruto maandsalaris van €6.025 tot €8.660 op basis van 40 uur. 
  • Mogelijkheid tot hybride werken met als standplaats Roosendaal, Middelharnis of Barendrecht.
  • Een leasefietsregeling. 
  • Een leaseauto.
  • 27 vakantiedagen als je 40 uur werkt. 
  • Persoonlijk Keuzebudget (PKB): Jij bepaalt zelf hoe je een deel van je arbeidsvoorwaarden inzet: meer verlof, extra salaris of een opleiding. 
  • Alpina Academy: Toegang tot trainingen, cursussen en opleidingen, o.a. op het gebied van vakkennis, AI, persoonlijke groei of leiderschap. 
  • Korting op financiële producten: Denk aan verzekeringen, hypotheken, taxaties en aan- of verkoop van je woning. 

    Maak kennis met Alpina Group

    Jij komt te werken binnen Voogd, een vertrouwd merk binnen Alpina Group. Je gaat samenwerken in een team van ongeveer 35 collega’s waarin samenwerking centraal staat. Met een goede mix van betrokken en loyale collega’s hebben wij de ambitie om marktleider te zijn door snel, slim en betrokken claims af te wikkelen.  

    Met 1.500 collega’s op ruim 40 locaties zorgt de Alpina Group dat klanten volledig worden ontzorgd in financiële dienstverlening. Bij ons geen stropdassenmentaliteit, maar een informele sfeer waarin ondernemerschap en proactiviteit belangrijker zijn dan hiërarchie. Een organisatie waar we regionaal en persoonlijk het verschil maken. En met een doel: dat jij hier alles mag worden behalve ongelukkig. 

    Wat jij in huis hebt 

    • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende functie.
    • Een afgeronde hbo-opleiding
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en coachend leiderschap.

    Wat we als pluspunt zien 

    • Ervaring met beleidsontwikkeling en procesoptimalisatie.
    • Ondernemende en analytische instelling.
    • Kritisch, onderzoekend en pragmatisch.
    • Humor en relativeringsvermogen.

    Durf jij het aan? 

     

    Solliciteer vandaag nog of neem contact op met Demi Kemperman via 06-510 571 53 voor meer informatie.

     

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

    Wat kun je verwachten?

    Lijkt het je leuk om bij Alpina Group te komen werken? Dit is ons sollicitatie proces in het kort.
    1.
    Telefonische intake
    Samen met jou kijkt onze recruiter of deze baan echt bij jou past.
    Deze site is geregistreerd op wpml.org als een ontwikkelsite. Schakel over naar een productiesite met de sleutel op remove this banner.