Administratief medewerker verzekeringen
25 Vakantiedagen. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.
Persoonlijk keuzebudget. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.
Thuiswerkbudget. Om jouw werkplek optimaal in te richten.
Ben jij een administratieve professional die overzicht en nauwkeurigheid combineert met klantgerichtheid? Als administratief medewerker verzekeringen ben jij dé spil in het correct vastleggen en verwerken van klant- en polisgegevens. Jij bewaakt de voortgang van administratieve processen, zorgt dat polissen op tijd bij de klant komen en ondersteunt zo actief in het realiseren van een optimale klanttevredenheid.
Bij ons draait het niet alleen om wat je kunt, maar ook om wie je bent. Dus: ben jij die [kies hier de best passende kernwaarde van de 4 en houdt die dikgedrukt: attente Administratief medewerker verzekeringen die met ons het verschil maakt?
Jouw rol in het team
- Jij bewaakt de voortgang van administratieve taken en controleert relatie-, polis- en financiële gegevens.
- Jij verwerkt inkomende en uitgaande informatie en post.
- Jij verzamelt, controleert, corrigeert, voert in en beheert gegevens in administratieve applicaties.
- Jij scant en indexeert documenten en legt acties en werkzaamheden vast.
- Jij signaleert problemen in de werkvoorraad en zorgt dat klanten altijd de juiste polisbescheiden en facturen ontvangen.
Wat wij jou bieden
- Een werkweek van 24 tot 32 uur.
- Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Een bruto maandsalaris van €2.511,- tot €3.451,- op basis van 40 uur.
- Mogelijkheid tot hybride werken met als standplaats ‘s-Hertogenbosch.
- Een leasefietsregeling.
- Een reiskostenvergoeding van € 0,21 per km met de auto, € 0,25 per km met de fiets of te voet, en reizen met het OV in de 2e klas wordt volledig vergoed.
- 27 vakantiedagen als je 40 uur werkt.
- Persoonlijk Keuzebudget (PKB): Jij bepaalt zelf hoe je een deel van je arbeidsvoorwaarden inzet: meer verlof, extra salaris of een opleiding.
- Alpina Academy: Toegang tot trainingen, cursussen en opleidingen, o.a. op het gebied van vakkennis, AI, persoonlijke groei of leiderschap.
- Korting op financiële producten: Denk aan verzekeringen, hypotheken, taxaties en aan- of verkoop van je woning.
Maak kennis met Alpina Group
Jij komt te werken binnen Claeren, een vertrouwd merk binnen Alpina Group. Je gaat samenwerken in een team van vijf collega’s waarin betrokkenheid centraal staat. Het team is een mix van starters en ervaren vakmensen en hecht veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief.
Met 1.500 collega’s op ruim 40 locaties zorgt de Alpina Group dat klanten volledig worden ontzorgd in financiële dienstverlening. Bij ons geen stropdassenmentaliteit, maar een informele sfeer waarin ondernemerschap en proactiviteit belangrijker zijn dan hiërarchie. Een organisatie waar we regionaal en persoonlijk het verschil maken. En met een doel: dat jij hier alles mag worden behalve ongelukkig.
Wat jij in huis hebt
• Minimaal een mbo-opleiding niveau 4 afgerond.
• Minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de verzekeringsbranche.
• In het bezit van het Wft Basis diploma.
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en sociale vaardigheden om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
• Bereid jouw kennis en vaardigheden te ontwikkelen.
Wat we als pluspunt zien
• In het bezit van één of meerdere Wft-diploma’s.
• Ervaring met CCS.
• Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
Durf jij het aan?
Solliciteer vandaag nog of neem contact op met Demi Kemperman via telefoonnummer 06- 510 571 53 voor meer informatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Wat kun je verwachten?